بازی

بازی بیش از فرصتی برای سرگرمی، یک تجارت جدی در مورد سلامت و رشد کودک است. انواع مختلف بازی، مغز، بدن و زندگی کودک را به شیوه مهمی غنی می‌کنند.

گزارش بالینی آکادمی اطفال آمریکا (AAP) با عنوان قدرت بازی: نقش کودکان در تقویت رشد در کودکان خردسال ، توضیح می‌دهد که چگونه و چرا بازی با والدین و همسالان کلید ایجاد مغز، بدن و پیوندهای اجتماعی شکوفا است – همه مهم هستند. در جهان امروز. تحقیقات نشان می‌دهد بازی می‌تواند توانایی‌های کودکان را برای برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنار آمدن با دیگران و تنظیم احساسات بهبود بخشد. علاوه بر این، بازی به مهارت های زبانی، ریاضی و اجتماعی کمک می کند و حتی به کودکان کمک می کند تا با استرس کنار بیایند.

بازی علاوه بر تقویت سلامت و رشد کودک، به ایجاد روابط ایمن، پایدار و پرورشی کمک می کند.  در برابر استرس سمی  از کودک محافظت می کند و انعطاف پذیری عاطفی-اجتماعی ایجاد می کند. شادی متقابل و تعامل یک به یک که در طول بازی اتفاق می افتد می تواند پاسخ استرس بدن را مدیریت کند . در یک مطالعه، کودکان 3 تا 4 ساله که در مورد ورود به پیش دبستانی مضطرب بودند، در مقایسه با همکلاسی هایی که به یک داستان گوش می دادند، دو برابر بیشتر از همکلاسی هایی که به داستان گوش می دادند، در زمانی که اجازه داشتند به مدت 15 دقیقه بازی کنند، استرس کمتری داشتند.

حل مشکلات کودکان در خانه با بازی

بازی راه حلی موثر برای حل مشکلات کودکان در خانه

 بازی کودکان در خانه   بازی با کودکان به عقیده پژوهشگران، بهترین روش برای حل مشکلات رفتاری آنها در خانه است. کارشناسان و پژوهشگران بر این باورند که بسیاری از مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان به دلیل نداشتن ارتباط درست والدین با آنهاست. این گروه معتقدند زمانی که این گروه سنی توجه مثبت و مورد نیازشان […]

بازی راه حلی موثر برای حل مشکلات کودکان در خانه مطالعه ادامه مطلب

اسکرول به بالا